Regulamin sklepu internetowego wzk-pol
§1
Określenie Sprzedawcy
Właścicielem Sklepu jest:
Weronika i Zenon Kaczmarczyk
z siedzibą w 98-260 Burzenin ul złoczewska 37
NIP: 5242592449
REGON: 140715816
Tel. +48 608 185 908
E-mail: wzkpoll@gmail.com
§2
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy wzkpoll prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtowa za pośrednictwem Internetu na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Wyjątek stanowią towary wyświetlone na stronie Sklepu, z wyraźnie zaznaczoną w opisie wadą fizyczną. Przedmioty te można nabyć w niższej cenie.
§3
Zamówienia
- Zamówienia można składać w następujący sposób:
- poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu (koszyk klienta);
- telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu;
- e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu.
- Czas realizacji zamówień przeważnie 24h chyba że na aukcji podany jest inny czas wysyłki
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie wiadomości na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, opisującej przedmiot zamówienia. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Sklep poprzez wysłanie do Klienta wiadomości email z potwierdzeniem zmiany statusu Zamówienia na „PRZYJĘTE”.
- W przypadku wyboru formy płatności przelewem termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym środki za zamówienie Klienta zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu.
- Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sklep również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
§4
Płatności
NIE WIEM JAKIE FORMY PŁATNOŚCI BEDZIEMY MIELI WPROWADZONE
- Klient ma do wyboru formy płatności:
- płatność przelewem (przedpłata),
- płatność przy odbiorze (pobranie),
- płatność elektroniczna za pośrednictwem PayU S.A. (płatność elektroniczna),
- płatność gotówką w Sklepie (gotówka),
- płatności Bluemedia obsługiwanych przez Blue Media S.A..
Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie.
- Na poczet realizacji Zamówienia na meble produkowane pod indywidualne zamówienie Klient zobowiązuje się do zapłaty zaliczki w wysokości co najmniej 35% kwoty wartości zamówionego towaru.
- Dopłata następuje w chwili odbioru produktu, przedpłatą na konto bankowe lub kartą kredytową/płatniczą – w zależności od wybranej przez Klienta formy płatności.
§5
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm transportowych, lub dostarcza własnym transportem – lub udostępnia do odbioru przez Klienta w siedzibie firmy.
- Termin wysyłki wydłużony jest o okres pomiędzy złożeniem zamówienia a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
- Zamówienie na towary o różnych terminach realizacji wysyłane jest standardowo po skompletowaniu całości zamówienia tzn. po upływie najdłuższego z podanych terminów.
- Podczas odbioru zachęcamy do sprawdzenia zgodności ilościowej z zamówieniem oraz kontroli czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych.
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar:wzk-pol98-260 Burzenin ul złoczewska 37
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep (sytuacja dotyczy transakcji zawartej na terenie Polski).
- W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi poniesione koszta wysyłki towaru (sytuacja dotyczy transakcji na terenie Polski).
- Każdy produkt posiadana odrębną gwarancję określoną w Warunkach Gwarancji i są dołączone do kupowanego mebla.
- Różnice w odcieniu wybarwienia tkaniny, skóry, eko-skóry, drewna, płyty laminowanej, które wynikają z różnie ustawionych parametrów monitora lub karty graficznej nie stanowią podstawy do zgłoszenia reklamacji. Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe, tkaniny i kolory różnić się mogą nieznacznie od dostępnych.
§7
Prawo odstąpienia od umowy
- Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. Prawo to dotyczy transakcji zawartych na terenie Polski.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu) bądź drogą mailową na adres: mariusz@meblowiec.pl bądź poprzez formularz online na stronie Sklepu w zakładce: Formularz reklamacji i zwrotów.
§8
Ochrona danych osobowych:
Dane osobowe klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako Administratora danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne, aby można było zrealizować zamówienie, dokonać rezerwacji produktu, założyć konto.
Administrator danych osobowych oraz sprzedawca stosuję odpowiednie środki organizacyjne jak i techniczne które zapewniają ochronę danych osobowych.
Pozyskane dane osobowe przez Administratora w ramach sklepu internetowego będą wykorzystywane w konkretnych i określonych celach wskazanych w formularzach sklepu internetowego oraz opisanych dokładniej w ramach Polityki Prywatności
Każdemu klientowi przysługuję prawo do skierowania skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, oraz prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
§9
Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§10
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
- Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
- Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
- Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.